Tyrkoczący wentylator/dmuchawa

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomi37
    Classic
    • 2013
    • 5

Jak w temacie, jeśli ma ktoś na zbyciu któryś z powyższych w dobrej monecie, będę wdzięczny za info na prv.

Z góry dziękuję.
  • allen91
    Classic
    • 2012
    • 17

Cześć, mam następujący problem w mojej O2: strasznie głośno działa mi wentylator, słychać takie terkotanie jakby dostał się tam jakiś liść albo coś w tym stylu... Ciężko to opisać słowami, im wyższy stopień nawiewu tym 'terkotanie' staje się głośniejsze. Bez muzyki w dłuższej trasie nie do zniesienia . Można się jakoś do tego cholerstwa dostać? Wentylatorek umieszczony jest gdzieś za/pod schowkiem pasażera z przodu, ale w związku z tym, że jestem laikiem wolę sam nie zabierać się za rozkręcanie kokpitu

Z góry dziękuję za pomoc

Komentarz

• Chris11
      RS
      • 2011
      • 1587

Najpewniej dostał Ci się liść do dmuchawy. W moim poprzednim aucie w takim wypadku pomogło wyciągnięcie filtra kabinowego i zabawa z dmuchawą na zasadzie włączanie nawiewu na maks i wyłączanie, to samo z obiegiem wewnętrznym... i tak w kółko.

W sumie, po krótkiej zabawie, dmuchawa wypluła sporą ilość małych liści i był spokój.

Komentarz

• rufus123
        Rider
        • 2012
        • 476

allen91, zajrzyj do postu z moją o2 tam znajdziesz wątek dmuchawy - co u mnie powodowało "terkotanie".

Komentarz

• chomacze
          Classic
          • 2007
          • 22

Trzeba wyciągnąć dmuchawe i ją oczyścić oraz przesmarować delikatnie wirnik smarem miedzianym małą ilością. Dmochawe wyciągasz bez specjalnych cyrków , należy odkręcić 1 śróbke wypiąć kable z kostki i przekręcić dmuchawe ręką w lewo i masz całą dmuchawe, idziesz do domu z dmuchawą i się bawisz . Powodzenia !!! (Silnik dmuchawy zlokalizowany jest przy filtrze kabinowym ,dojście od dołu deski tak jak do filtra ).

Komentarz

• rufus123
            Rider
            • 2012
            • 476